زندگی با مار کبری!!!
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 «كاجول خان» كه هشت سال دارد و در روستاي «گاتامپور» در ايالت «اوتار پرادش» هند زندگي مي‌كند با وجود اينكه سه بار توسط مارهاي كبري گزيده شده است، اما هنوز با اين خزندگان خطرناك زندگي مي‌كند، به طوري كه اين حيوانات جاي دوستان را برايش پر كرده‌اند.

رسانه‌هاي رسمي هند اعلام كردند كه يك دختربچه هشت ساله با مارهاي كبري زندگي مي‌كند.

به گزارش ايسنا، «كاجول خان» كه هشت سال دارد و در روستاي «گاتامپور» در ايالت «اوتار پرادش» هند زندگي مي‌كند با وجود اينكه سه بار توسط مارهاي كبري گزيده شده است، اما هنوز با اين خزندگان خطرناك زندگي مي‌كند، به طوري كه اين حيوانات جاي دوستان را برايش پر كرده‌اند.


پدر 55 ساله اين كودك در اين باره به روزنامه ديلي ميل، يادآور شد: من به مدت 45 سال است كه در كار گرفتن مارها از خانه و محل كار مردم روستا هستم. به پسرم كه هم‌اكنون 28 سال دارد آموزش مارگيري داده‌ام، اما دختر كوچكم در اين مورد باهوش‌تر است.

به گزارش ايسنا، اين دختربچه نيز افزود: علاقه‌اي به حضور در مدرسه ندارم. بهترين كار را بازي و معاشرت با مارهاي كبري مي‌دانم. اين خزندگان سه بار از ناحيه شكم، گونه‌ها و بازو مرا مورد گزش قرار داده‌اند، اما پدرم با تركيب خمير، فلفل سياه و كره مراحل درمان را انجام داد. البته هر سه بار من مقصر بودم؛ چرا كه آنها را اذيت كردم. من دوستي ندارم. همه از من وحشت دارند.

 





:: بازدید از این مطلب : 977
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: